 |
www.SEKCJA IX.fora.pl Piska Grupa Airsoft
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rob
Administrator
Dołączył: 27 Paź 2008
Posty: 752
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Sekcja IX Pisz Płeć: facet
|
Wysłany: Śro 21:00, 25 Lis 2009 Temat postu: czy zdejmował już ktoś zębatkę silnikową? |
|
|
jak w temacie.
po długich bojach z moim gb v3 ustaliłem, że prawdopodobnie ztarła się zębatka silnikowa i naprawa gb wogóle nie wymagała rozbierania go - ale co tam po 10 próbie złożenia wszytkiego do kupy chyba mogę już stwierdzić, że znam ten sprzęt całkiem dobrze i żaden gb v3 mi nie straszny. mam jednak problem z zębatką silnika - nie robiłem tego, nie wiem jak się to robi, na necie nie znalazłem filmów ani instrukcji demontażu i montażu nowej takiej zebatki, więc jeżeli ktoś już to robił to pomoc byłaby mile widziana.
a tak a propos - czy 416, którą ma Alek nie miała podobnego problemu? radetzky udało się coś z tym wtedy zrobić?
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
radetzky
Moderator
Dołączył: 27 Paź 2008
Posty: 608
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Sekcja IX Pisz Płeć: facet
|
Wysłany: Czw 14:12, 26 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
nie udało. on spiłował zebatkę brzeszczotem ale nie zdołał nałozyć drugiej.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
JEZUS
Administrator
Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 974
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Sekcja IX Pisz Płeć: facet
|
Wysłany: Czw 16:30, 26 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
jest tam mały bolec wybiłem go i nic...... kombinowałem siłowo,nadrabiałem sprytem i nic wbiłem bolec z powrotem i mam nadzieje że nie będzie trzeba kupować nowego silnika
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rob
Administrator
Dołączył: 27 Paź 2008
Posty: 752
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/2 Skąd: Sekcja IX Pisz Płeć: facet
|
Wysłany: Czw 21:11, 26 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
trochę pogłówkowałem i udało się coś zdziałać bez zdejmowania zębatki silnikowej - założyłem większą podkładkę na pierwszą zebatkę gb oraz podniosłem silnik delikatnie. póki co wszystko działa sprawnie - nawet lepiej niż na początku, swoją drogą ciekawe ile pochodzi, ale jak już pieprznie to trzeba będzie chyba nowy silnik albo cały gb kupować. jutro skręcam replike do kupy i mam nadzieję że w niedzielę będzie szaleństwo.
a tak w ogóle to po tym złożeniu do kupy gb rof mi się na nim podniósł - nie wiem jakim cudem (silnik i bakteria ta sama)
ps. konkluzja z moich poszukiwań na przeróżnych sklepach jest taka : znalazłem specjalny klucz do demontażu zębatki silnikowej na specshopie
[link widoczny dla zalogowanych]
jednak cena tego klucza wraz z ceną nowej zębatki silnikowej, w porównaniu do nowego, nawet dobrego, silnika jakoś mi się nie kalkuluje. więc kombinowanie z zębatką silnika nie bardzo ma dla mnie jakilkowiek sens - lepiej chyba kupić nowy silnik.
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|